blog lay out

zaterdag 27 november 2010

Kaartje Kenny K en create 4 fun challenge



Hoi hoi,

dit kaartje heb ik gemaakt met een sketch van Create 4 fun voor de challenge van deze week. Ik heb een digi van KennyK gebruikt, wat zijn die leuk zeg!!!! Het papier is van Basic Grey - Fruitcake.
Fijn weekend allemaal!! En weer ontzettend bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje, hartstikke leuk!!!
ps ga morgen nog wel even een foto maken bij daglicht want dat is mooier denk ik.....

groetjes Arjette.
27-11: zo... effe een foto gemaakt met daglicht..... ziet er toch effe beter uit al is het hier bewolkt en sneeuwt het......

11 opmerkingen:

Ilonka zei

beeldschoon kaartje heb je gemaakt.

fijn weekend groetjes Ilonka

Lia zei

prachtige kaartjes heb je weer gemaakt arjette, ben even niet langs geweest omdat ik helemaal niet lekker was
liefs Lia

nicolet zei

Ooh wat heb je een onwijs leuk kaartje gemaakt!!
Groetjes en een fijn weekend!
Nicolet

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaart is prachtig geworden
groetjes miranda

Christina zei

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt Arjette!
Groeten Kristel

Astrid zei

Meid, wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt !! Toppie hoor !!

groetjes Astrid

Tineke van der Linden zei

Een prachtig kaartje Arjette!
Groetjes, Tineke

Corrie zei

Hoi Arjette
Wauwwwww wat een super gaaf kaartje zeg, waanzinnig leuke stempel.
Groetjes Corrie

Marley zei

Prachtig kerstkaartje!! xMarley

Nicole Verkooijen zei

Zo zag ik er ook uit toen ik nog jong en slank was LOL

Je kaart is echt super geworden !!!

Lieve groetjes
Nicole ;-)

Milnie zei

ohh dit kaartje is geweldig!