blog lay out

woensdag 16 februari 2011

kaartje Just Magnolia


Hoi hoi,

dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Just Magnolia, ik heb het papier gebruikt van Maja Design, wat is dat mooi zeg!! Daar ga ik nog wel meer kaartjes mee maken! Ik heb de stempel ingekleurd met copics. De strik heb ik gemaakt met de Bow-easy, dat is toch wel een héél handig hulpmiddel om mooie strikken te maken hoor!
Ook wil ik dit kaartje mee laten doen met de Simon says Stamp challenge, make your own embellishment, ik heb de bloemen (deels) zelf gemaakt.

Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje!!!!

groetjes Arjette.

22 opmerkingen:

Neline zei

super leuke kaart weer!! enne.... het papier is om te smullen;)
groetjes
Neline

Lia zei

super mooi kaartje arjette , geweldig mooi papier
liefs Lia

Astrid zei

Jemig zeg, wat een schitterende kaart weer Arjette, ik ga toch echt heel snel dat papier aanschaffen hoor, prachtig !!!

groetjes Astrid

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart Arjette!! En ik ga toch ook snel voor het papier...
Groetjes, Tineke

Kathy zei

h this is such a sweet card!! The colors that you have used together are so pretty and this image has to be the sweetest!!! Love what you did with the sketch!
Thanks so much for joining us this week at JUst Magnolia!
:)Kathy

Christina zei

Dat is een plaatje geworden Arjette! Helemaal super!
Groeten Kristel

Corrie zei

Wat een snoepie Arjette
en dat papier vind ik erg mooi, daar moet ik ook maar eens naar opzoek gaan;)
Groetjes Corrie

Marlies zei

Prachtige kaart Arjette, inderdaad heel erg mooi papier en hele mooie strik!
succes met de challenge.
groetjes, Marlies

Lia zei

Schitterende kaart Arjette, en ja papier is bijna te mooi om aan te breken nietwaar?

groetjes Lia

Mandy's Magnolia cards zei

wauw heeeel erg mooi Arjette!
prachtig zeg dat papier
groetjes, Mandy

Miranda Slagboom-de Groot zei

een heel erg mooi en schattig kaartje
dat papier vind ik zo gaaf
groetjes miranda

Liefs Ineke zei

Schitterend kaartje Arjette.

Gr. Ineke

Rach zei

A beautiful card Arjette, such pretty papers.xx

Fieneke zei

Wat een mooi kaartje. Super mooie kleuren.
Groetjes Fieneke

Anoniem zei

Schitterende kaart! Erg mooi.
Groetjes, Myriam

Dena zei

Awe! your card is just gorgeous! Love the purples!
Thanks for joining the Just Magnolia and Hanglar Stanglar Challenge!
Hugs, Dena

Monique Lokhorst zei

Hallo Arjette,

Het is een snoepje! Wat een schatiig papier zeg. De kleurcompbinatie is super lief.

Veel liefs,
Monique. xxx

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoi hoi, wat een leuke kaart zeg! Ben gelijk volger van je geworden, was dit nog niet "schaam".

En om te reageren op je vraag.. ik zal met mijn eerst volgende kaart per onderdeel de kleur noemen ;-)

Fijn weekend alvast,
groetjes Hélène

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

ahhh.. Arjette this is adorable.
what pretty papers you choosed and this little Tilda is just so cute
have a wonderful weekend hun.
hugs
Claudia

Bernadet zei

geweldig gaaf Arjette!!
En dat papier.... helemaal te gek

Leonie zei

Wat een lief kaartje Arjette!! :D
Ik ben zelf ook weg van het papier van Maja Design.
Succes met de challenges :-)

Groetjes,
Leonie.