blog lay out

maandag 21 maart 2011

eens iets anders


Hoi hoi,

ik heb weer een kaartje klaar en het is iets anders deze keer, een mand met bloemen heb ik ingekleurd en ik moet zeggen dat het me niet meegevallen is.... ben er ook niet helemaal tevreden over maar hij moet zo maar.... getekende mensies liggen me toch iets beter.....

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen met de challenge op het Nederlandse Karen Doodles Challenge blog, daar stond een foto als inspiratie. Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design.
En ik heb de sketch gebruikt van Friday's sketchers.

Nog even een hartelijk welkom voor m'n nieuwe volgers, hartstikke leuk!!! Ik hoop dat jullie het leuk blijven vinden om m'n blog te bezoeken en zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.

En natuurlijk ook weer bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaartje!!!!

Fijne dag verder!!

groetjes Arjette.

22 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een leuk kaartje geworden
groetjes miranda

Tineke van der Linden zei

Een prachtig kaartje!!!
Heel anders om te kleuren dan magnolia's maar 'k vind het niet tegenvallen
Groetjes, Tineke

Irene zei

Ik heb de challenge net even bekeken en ik vind dat je kaartje daar helemaal aan voldoet en het boeket is mooi zo, alles past perfect bij elkaar!

Groetjes, Irene

Karin zei

prachtig kaartje, mooie stempel.

Marlies zei

Wat een super mooie kaart! Ik vind het ook geweldig ingekleurd! Mooi details. Succes met de challenges
groetjes, Marlies

Lia zei

schitterende kaart arjette en heel mooigekleurd
liefs Lia

Marianne Reijgersberg zei

Ik vind hem prachtig! Geweldig mooie stempel die je heel mooi ingekleurd hebt.
Groetjes Marianne

Gretha zei

Ik vind het zeker niet tegenvallen en inderdaad weer even iets anders dan anders.
Ik vind het een prachtige kaart geworden.
Groetjes Gretha

Corrie zei

Hoi Arjette
het is inderdaad een heel ander soort kaartje dan we van je gewend zijn, maar ik vind hem wel erg mooi geworden hoor, prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Corrie

Agnes zei

Heel mooi kaartje Arjette!
Lekker rustig gehouden, de mooi ingekleurde bloemen doen al het werk!

groetjes, Agnes

Neline zei

Zeker iets anders, maar wel prachtig!
groetjes
Neline

Frosien zei

Dit is echt iets anders dan dat ik van jou gewend was, maar toch erg mooi. Groetjes frosien

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje!
groetjes, mandy

*mieke* zei

Wat een prachtige kaart en mooie stempelafdruk is het ook!
Groetjes Mieke

Unknown zei

Prachtig kaartje met geweldig vrolijke lentekleurtjes!

Veel liefs,
Renata
KD NL

creacora zei

ik vind hem juist schitterend meis lekkere kleurtjes en met het mooie maja papier echt een kanjer hoor !!

Groetjes Cora

Joan Ottevanger zei

Wat mooi gekleurd die bloemen.Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij Karens Doodles NL

anja zei

heel subtiel en heel mooi
lieuk dat je meedoet
liefs anja KDDT_NL

debby4000 zei

Gorgeous and fabulous.
luv
Debby

Renata van Miltenburg zei

Nou, wat mij betreft is er niets op aan te merken hoor, ook niet qua kleuren. Ik vind hem gewoon MOOI!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Riet zei

Prachtige kaart Arjette,mooi die stempel,heel mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Mina zei

wow wow wow Arjette this is an amazing creation...your beautiful colouring has really brought these flowers to life...wow
Mina xxx