blog lay out

zondag 8 mei 2011

Hoi hoi,



Hoi allemaal!!

Ben ik weer.... is al weer een tijdje terug, het is niet zo dat ik niets gedaan heb maar gewoon geen tijd gehad om het op mijn blog te plaatsen.....

Deze keer ben ik lekker aan het borduren geslagen! Er was iemand die graag kaartjes wilde hebben maar niet met van die "poppetjes", snap dat wel hoor, het is een oudere dame die kaartjes verstuurd naar andere oudere dames en die vinden dat nou eenmaal niet allemaal leuk... dus ik heb het nieuwe boekje van Jenine aangeschaft met de knipvellenposter erbij en aan de slag gegaan... er zit dus niks geen creativiteit van mezelf bij, gewoon "dom" namaken..... het kaartje met het knipvel van (ik denk) Sarah Kay is wel zelf bedacht...


















maar dit is ook wel weer eens leuk, al moet ik toegeven dat ik wel weer onwijs zin heb om weer een scrapkaartje te gaan maken!! Nou, morgen moeten de kids weer naar school dus misschien dat ik dan een gaatje kan vinden...... Ik zal er nu 2 plaatsen, die andere komen later van de week wel langs...

Als het goed is gaat het hier straks heerlijk regenen!!! Zal dat niet snel zeggen maar het is hier nu al weken hartstikke droog dus we kunnen wel wat water gebruiken, zal alles lekker van opfrissen (hoop ik...).
Tot de volgende blogs!!!

groetjes Arjette.

21 opmerkingen:

Janny zei

Nou Arjette hier regend het al, ik ben net als jij meer van de poppetjes, maar ik vind deze ook wel heel lief hoor.
groetjes Janny

Lia zei

Ondanks geborduurd, vind ik ze toch prachtig hoor, mijn moeder wil ook nooit "kinderkaarten" zoals zij ze noemt haha, het is hier nog droog,

groetjes Lia

Anoniem zei

Hoi Arjette wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.En zo mooi van kleur.
Ik kan ook weinig kaarten met poppetjes verkopen.Ze denken echt dat het kinderkaarten zijn.
Hier op Goeree Overflakkee is het nog steeds droog.
Fijne dag Jannie.

Wil zei

Ze zijn allerbei wel heel mooie geworden hoor.
En gelukkig maar dat niet iedereen van de zelfde kaarten hou. Anders had het voor ons ook zo saai geweest om allemaal de zelfde soort kaartjes te moeten maken.
Hier in Rotterdam is het ook nog steeds droog (gelukkig wel, moet zo de deur nog uit op de fiets) Dus even wachten totdat ik weer thuis bent haha.
Fijne dag verder groetjes Wil

Irene zei

Kun je dat ook al?? Hartstikke mooi en soms vraag ik me bij een schetig afdrukje ook wel eens af of de ontvanger (die niets van scrappen weet) niet denkt "lijkt wel een kinderkaartje"?????
Ik hoop zo dat het gaat regenen, het is zooo droog en al dat stof, weg ermee dus blaas het aub deze kant op!

Liefs, Irene

Christina zei

Dat zijn prachtige kaarten geworden Arjette!
Groeten Kristel

Gretha zei

Hoi Arjette, prachtige kaarten, vooral de Sarah Kay. Het is weer eens wat anders om te doen en ook leuk.
Het heeft hier inmiddels al wat geregend in Brabant, gelukkig voor de tuin, oh wat was dat hard nodig.
Groetjes Gretha

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaartjes zijn prachtig arjette. dat kan ook niet anders met jenine's patronen he?
groetjes miranda

Corrie zei

Hoi Arjette,

Wat een prachtige kaarten, zo zie je maar dat smaken verschillen, is maar goed ook;)

Hier is inmiddels ook lekker een buitje gevallen, heerlijk!!! de natuur kan het goed gebruiken.

Fijne dag verder
Groetjes Corrie

Marlies zei

Prachtige kaarten Arjette! Ik vind het borduren op kaarten ook zo mooi maar ik kom er maar niet aan toe om het weer eens te doen maar binnenkort moet ik een kaart voor mijn moeder maken en die houdt niet van poppetjes maar wel van borduren, dus wie weet!
groetjes, Marlies

Neline zei

Prachtige kaarten Arjette! Op zijn tijd een borduurkaartje vind ik ook leuk om te doen.
En inderdaad borduurkaartjes gaan sneller weg in de verkoop.
groetjes
Neline

Tineke zei

Ik vind ze superleuk Arjette en gelukkig maar dat niet iedereen van dezelfde kaartjes houd ;-)

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Arjette,lief die plaatjes,mooi geborduurd.

Liefs Riet.

Marianne Reijgersberg zei

Wat ontzettend mooi is dit geworden. Ik vind borduren op een kaart ook zo leuk, en al helemaal met kraaltjes erbij. Ik zou van mijn hobby wel mijn werk willen maken, want ook ik wil nog zoveel.
Groetjes Marianne

Tineke van der Linden zei

Superleuk zijn je borduurkaartjes Arjette! Van tijd tot tijd blijft het heerlijk om te doen.
Wij hebben hier (Klaaswaal) gisteravond om 22.00 uur even een behoorlijke plensbui gehad en vannacht nog een beetje maar verder weer droog.
Groetjes Tineke

Astrid zei

Dit heb je weer supermooi gemaakt hoor Arjette, ik vind borduren tussendoor ook wel eens fijn hoor :)

groetjes Astrid

Teresa zei

Hello Arjette,
these are two beautiful cards you've made, gorgeous colours too, love them both.
Teresa

Tinie zei

Bedankt voor je reactie, ben gelijk volger bij jou geworden en wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Prachtige kaartjes Arjette! Ik blijf borduurkaartjes toch prachtig vinden hoor al scrap ik liever maar zoals nu met dit weer kun je dit soort dingen wel makkelijker doen buiten in de tuin ;)
Liefs, Sandra

Bernadet zei

met af en toe een uitstapje is niks mis hoor, je borduurtjes zijn supermooi Arjette

Chelsea zei

Oh My Gosh...Wow! These are amazing! The beautiful details sewing is gorgeous.
Love,
Chelsea