blog lay out

zondag 7 augustus 2011

Challenge KennyK challenge blog

Hoi hoi,

dit is mijn 2e kaartje vandaag dus als je nieuwsgierig bent naar de andere dan moet je even naar beneden scrollen....
De challenge vandaag bij KennyK is: Fun in the Sun!!!! Dát is wel een hele leuke challenge toch?? Dus allemaal gezellig mee gaan doen!! Kijk maar eens op het blog wat voor mooie kaartjes alle dt-leden gemaakt hebben, echt mooie kaartjes!!!
Dit is mijn kaartje geworden:


Het papier is van Maja Design, de rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons, het takje is een creatable van marianne design. Wat bloemetjes erbij en een zonnetje gemaakt. De bolletjes ijs heb ik aangezet met Glossy Accents om het een beetje glanzend te krijgen maar dat kan je op de foto niet zo goed zien.... Ik heb het plaatje ingekleurd met copics.
De digi die ik gebruikt heb is "Troublemaker" en is hier verkrijgbaar.


De sponsor deze week is Whimsy Stamps


Je kan een kadobon winnen van $ 15,--!! Zeker de moeite waard lijkt me toch??

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen met de volgende challenges:
Stamp something: august digi day
Papertake weekly: anything goes
Girlscardsworld challenge blog: fotoinspiratie: een ijsje
Allemaal een hele fijne zondag verder!!!
groetjes Arjette.

41 opmerkingen:

Bella´s Bastelecke zei

It's a wonderful card! Love everthing about it.

Hugs
Judith

Chantal zei

Hi Arjette, wat een stoere en prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg! Helemaal toppie! Groetjes, chantal

Bernadet zei

wat een lekker stoere kaart is dit Arjette!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

deze is ook erg mooi
groetjes miranda

heidy zei

Hoi ,daar ben ik weer Arjette,ook deze is weer helemaal geweldig!
Groetjes Heidy

Angela zei

Schitterende kaart Arjette!! Vind deze digi ook helemaal geweldig (heb er ook al eens een kaart meegemaakt; kleurt lekker in *lol*)
grt Angela

Noriko zei

Het is een lekkere stoere kaart geworden.
Erg leuk hoor!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Tinie zei

Jaaa deze is ook erg mooi!! Leuke digi en de tekst is ook :)))
groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

Wat een gave kaart! En wat is die mooi ingekleurd! Wat ik ook zo leuk vind is de totaal andere kleur van het plaatje en het papier, terwijl het toch schitterend past. Ik bedoel dat de hoofdkleur van de kaart rood is en de hoofdkleur van je stempel groen. En beide kleuren komen terug in je DP.
Groetjs Marianne

Tineke zei

En deze is ook helemaal super, heel anders dan het Magnolia kaartje maar toch ook superleuk!

Groetjes Tineke

Teresa zei

Another superb card Arjette, love it!
hugs Teresa xx

miriam zei

wat ene prachtige kaart
gr miriam

Bea van Ette zei

Leeukkkkkkk!!

Groetjes, Bea

CraftyC zei

Hello Arjette. I love your card and how all the green blends right threw her hair and outfit.
Clairexx

Lenie Hempen zei

Hoi Arjette

Dit is ook weer een prachtig mooi kaartje.
Echt super leuk gemaakt.
Fijne zondag verder.


Gr Leny Hempen

Pia zei

wow so wonderful card
hugs Pia

Tine zei

Hi Arjette. Fab card, teamie! The papers work really well together too.
Tine :)

manuela zei

Het is een lekkere stoere kaart geworden.
Echt super leuk gemaakt.
Fijne zondag verder.

groetjes manuela

Corrie zei

Hoi Arjette
wat een gaaf kaartje en die tekst.....Geweldig!!!
Groetjes Corrie

Teresa zei

Thanks for your lovely comment Arjette, I used copics for the Melissa card, I used W1 W3 & W5 for the trousers and E50, E43 & E31 for the shirt. Hope this helps you, hugs Teresa xx

Karin zei

Prachtig kaartje, heel erg gaaf.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Arjette.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten maak je ik ben gelijk volger geworden kan ik vaker bij je komen

Liefs \Nellie

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie kaart Arjette.Heel mooi papier en wat een leuke digi is dit

groetjes Jannie

Deb Mitchell zei

Ohhh Hun, your card is just stunning- such beautiful colouring! Love the design of your card- it is Fabby!

Hugz, Deb

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt, Arjette.Leuke digi en tekst.

Groetjes Ans

Marijke zei

Wat een leuke stoere kaart!!!
Groetjes,
Marijke

Aletta zei

Wat een leuke kaart.
De digi's van Kenny zijn dan ook zooo leuk.
En de tekst van TLC past er precies bij.

Groetjes Aletta

p.s. met dit kaartje kan je ook nog meedoen aan de challenge van Girlscardsworld.

Frosien zei

Leuke kaart Arjette, je hebt hem netjes afgewerkt. groetjes frosien

Astrid zei

Wat een geweldig mooie kaart weer meis, echt super !!!
Enneh ....... van harte gefeliciteerd met je verjaardag joh, maak er een gezellige dag van !!

liefs Astrid

Tinie zei

Wat een super mooi kaartje Arjette!!! Die digi vind ik ook prachtig!!!

Groetjes Tinie

Tineke van der Linden zei

Prachtig kaartje Arjette!!
Ook de andere kaartjes tijdens mijn vakantie zijn schitterend!
Groetjes Tineke

Liberta zei

Hai Arjette,

Wat een leuke toffe kaart. Je krijgt spontaan trek in een ijsje.
Succes met de challenge.

Liefs, Lieb

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Arjette,

ja ja ik ben er nog hoor, maar heb erg veel nachtdiensten gehad en dan nergens meer zin in, maar goed.
Leuke en gedurfde kleurencombi, ziet er weer erg goed en leuk uit hoor,

groetjes,

Mary

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje. Super leuke digi zeg!! Hoe is bij jullie het klussen gegaan? Het behang zit er op. Morgen gaan we soppen en ruimen. Mijn oudste gaat ook naar haar examen jaar. Spannend gaat het worden(vooral voor de moeders):)
Groetjes Astrid & Larissa

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, Arjette. Het papier is inderdaad erg mooi al zou ik zelf niet snel met het kleurtje rood werken. Maar toen ik de papierlijn zag was ik om hoor. Hoezo scrapverslaafd??? hahaha.
Groetjes Mirande

Joyce Ebben zei

Hahaha, die tekst vind ik zo leuk! Mooie kleuren, grappig stempeltje! Groetjes Joyce

Marijke zei

Hele mooie kaart, superleuke digi, prachtige tekst!! Leuk dat je meedoet bij Girlscardsworld.
Groetjes, Marijke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi en leuk kaartje, prachtig!
Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

danielle zei

Mooi designpapier en prachtig ingekleurd.
Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld.

Groetjes, Danielle

Karen Howard zei

Wow, this is fabulous! Love the design, embellishments and papers you used! Hugs, Karen

P.S. If you have time to stop by, I'm giving away some blog candy!