blog lay out

zondag 28 augustus 2011

Nieuwe challenge KennyK

Hoi allemaal,

vandaag weer een nieuwe challenge op het challenge blog van KennyK!! Dit keer is team B aan de beurt dus van mij geen kaartje....
De challenge is deze keer een recept: 3 DESIGNER PAPERS, 2 FLOWERS AND 1 RIBBON, nou, dat is goed te doen lijkt me... Dus als je tijd en zin hebt: doe gezellig mee!! Op het blog staan allemaal hele mooie voorbeelden van het designteam, ga maar eens kijken!
Deze keer kan je een kadobon winnen van  £10 Gift Voucher (excluding p&p) from Crafty Emma

en ook deze keer weer 5 van die gave digi's van KennyK!!


Dus zeker de moeite waard toch?? We hopen weer op veel inzendingen!!!

Fijne zondag verder allemaal!!!

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

Liberta zei

Hai Arjette,

Ik wens iedereen die mee doet met de challenge heel veel succes.

Liefs, Lieb

Lenie Hempen zei

Hoi Arjette

Heel veel succes,met het meedoen met de challenge.


Gr Leny Hempen

Anneke zei

voor iedereen veel succes die mee doen en wat jou betreft heb ik al je kaartjes weer eens bekeken en ik vind ze toppie!

creacora zei

hoi Arjette hoeft niet hoor heb effe gezocht bij Kreateja hebben ze de copic DPC Vellen

maar wel bedankt voor je aanbod super lief !!!

Groetjes Cora

Unknown zei

Hoi Arjette,
Bedankt dat je het even zei over de Copyright! Heb ik nooit aan gedacht dat ik die er even af moest halen. Dankjewel!!
Groetjs Debbie