blog lay out

vrijdag 19 augustus 2011

Nog een trouwkaartje!!

Hoi hoi,

dezelfde dag dat mijn schoonmoeder belde, belde ook mijn schoonzus voor een kaartje!! Leuk hoor!!! Dus ook voor haar een kaartje in elkaar geknutseld. Wederom met een digi van KennyK, wedding dance, deze vind ik ook zoooo leuk!!!

Ook voor dit kaartje heb ik Maja design papier gebruikt, vond vooral dat woordje "Amor" heel toepasselijk... van bewerkt zilverpapier een hart geknipt en met de hartendoiley een hartje gestanst, stukje kant, lint en bloemetjes. Onder het afdrukje en onder het hartje nog een stukje gaas geplakt. De tekst is van Create with TLC, daar kan je wel hele leuke digiteksten vinden hoor!!!
Ik heb de sketch gebruikt van het CLP challenge blog, daar wil ik dus graag mee doen met de challenge.
Kreeg vanmorgen een sms-je dat m'n schoonzusje het kaartje erg mooi vond dus missie geslaagd!!
Fijn weekend allemaal!!!

groetjes Arjette.

28 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, dit is ook alweer zo'n mooie kaart, een schitterend afdrukje, prachtig papier en details !!

liefs Astrid

Alice zei

such a cute image and love the details on the background. lovely card!

Marianne Reijgersberg zei

Je hebt de smaak te pakken. Ook deze is weer heel gaaf geworden. En de stempels zijn echt leuk. Elke keer denk ik, ik ga ook eens shoppen, maar ik heb nog zoveel, waar ik nog niets mee gedaan heb.
Fijn weekend.
Groetjes Marianne

Frosien zei

Alweer zo`n leuke stempel, je kaart is mooi geworden Arjette. Groetjes Frosien

inge zei

Wat een geweldig leuke trouwkaartjes heb je gemaakt Arjette, gaaf die stempels.

Groetjes Inge

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een gaaf kaartje is dit zeg
groetjes miranda

Karin zei

Wat een leuk kaartje, het afdrukje vind ik super!

nicolet zei

Prachtig Arjette!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Prachtige kaart en gaaf afdrukje is dit,

groetjes Lia

Unknown zei

ohhhhh wat is die leuk en wat een leuke diegie ik vind je kaart schitterend

Liefs Nellie

Judith Slegers zei

Hoi Arjette

ook dez is weer erg mooi!
Ik vind het andere afdrukje net ietsjes mooier, maar de kaarten blijven geweldig!!
Groeten Judith

Bella´s Bastelecke zei

Ooh WOW what a sweetie......

Hugs
Judith

Irene zei

Toppertje Arjette, ik heb hem even super groot gemaakt om alles goed te kunnen zien!! Dat afdrukje is ENIG!!!!!!

Goed weekend, Irene

Marita zei

Wow stunning♥. Love the image and the decorations is lovely♥.

Hugs Marita♫♫

corryskaart zei

hoy arjette
wat een gave kaart heel erg mooi en wat je zegt over de digi het is een snoeppie!
groetjes van corry

Tineke zei

Wauw Arjette gaaf gemaakt weer hoor, toppertje!

Fijn weekend
Groetjes Tineke

Ans zei

Wow, dit is zeker gaslaagd. PRACHTIG!!!!!

Liefs Ans

Lenie Hempen zei

Hoi Arjette

Wat heb je er weer wat leuks van gemaakt.
Echt geweldig.
Verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Bernadet zei

wat is die leuk Arjette.
Jaaaa deze digi is echt geinig

Noriko zei

Leuke kaartje met mooie details.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Neline zei

alweer zo'n leuke kaart! leuke digi ook!
groetjes
Neline

Marlies zei

Een super mooie kaart met een geweldige afbeelding! Mooie details, het hartje is ook erg leuk gedaan!
groetjes, Marlies

Tinie zei

Weer zo’n leuk trouwkaartje!! Leuk zo met de diverse harten!
groetjes Tinie

Tineke van der Linden zei

Superleuk trouwkaartje Arjette!! Ook die hieronder vind ik erg mooi. Gisteren lukte het me niet om een reactie te plaatsen.
Groetjes Tineke

marja zei

Wooow Arjette wat een super gave kaart, schitterend!!

Lieve groetjes Marja.

Agnes zei

Deze is ook al zo leuk!!
Er is zoveel op te zien... ik vind 'm eigenlijk helemaal te gek!!
Groetjes, Agnes

Elise zei

Oh wow! Just GORGEOUS! Love the soft colors and your take on the sketch! Thank you so much for joining us at CLP!

Hugs,
Elise

Randi WS zei

Hi Arjette,
Ha ha, your card is fantastic!!! I love that image, and all your gorgeous details on your card!
Thanks a lot for joining us at CLP challenge this month ;)

Lots of love,
Randi WS