blog lay out

donderdag 22 december 2011

Bedankt voor het stemmen!!!

Hoi hoi,

M'n kaartje is in de top 5 beland bij Saturated Canary challenge blog dus... ik heb 3 digi's gewonnen!!!!! Yeeeaaaahhhh!!!!!!! Degene die gestemd hebben ontzettend bedankt!!! Ik ga wachten met uitzoeken tot half januari, dan komen er nieuwe digi's uit, tegen die tijd laat ik ze wel zien. Nogmaals bedankt hoor!!!
Ik heb de komende tijd niet zo veel te laten zien (niets eigenlijk...), dat komt in het nieuwe jaar wel weer.... en dan kom ik ook met hééééél leuk nieuws!!!! Nieuwsgierig?? Haha, je zal nog even moeten wachten, begin januari ga ik het vertellen, helemaal leuk!!
Allemaal veel plezier en succes met de voorbereidingen voor kerst en alvast hele fijne dagen!!!

groetjes Arjette.

28 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met het winnen van de digi's Arjette!! Heeft ons stemmen goed gewerkt...
Jij ook hele fijne dagen!
Groetjes Tineke

Angela zei

Gefeliciteerd meid!!! Ben zeer benieuwd welke digi's je kiest....
Je maakt ons wel ontzéttend nieuwsgierig hoor!!!!
Jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst...
grt Angela

manuela zei

Gefeliciteerd Arjette!! Heeft ons stemmen goed gewerkt...en Ben zeer benieuwd welke digi's je kiest....Jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst...

Liefs & Groetjes Manuela

Tineke zei

GEFELICITEERD Arjette en fijn dat het stemmen van ons zo goed heeft geholpen ;-)
Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor, in ieder geval dan eerst maar fijne feestdagen hihihihi

Groetjes Tineke

Vicky zei

Well done sweetie you sooooooo deserved it hun.

Incase I dont get chance after today I want to wish you & your family a magical christmas & all the very best for 2012 hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Maris zei

gefeliciteerd hoor meid xx

Unknown zei

Hallo Arjette,

Wat geweldig leuk, van harte gefeliciteerd.

Liefs Marjon

Wilma zei

Hoi, Gefeliciteerd hoor en alvast succes met uitzoeken! Je kaartje was ook super!
Alvast hele fijne feestdagen (misschien soms met een dubbel gevoel...) en alle goeds voor 2012! En, uiteraard ben ik ook erg nieuwsgierig.....ik houd je blog goed in de gaten!!
Groetjes, Wilma

Helen zei

Proficiat; het is je van harte gegund. Succes met uitzoeken. Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2012.

Unknown zei

Wat leukkkk heeft ons stemmen toch geholpen van harte gefeliciteerd

Wens je hele fijne dagen

Liefs Nellie

heidy zei

He Gefeliciteerd,heb ik toch nog een goede daad gedaan dit jaat haha
Ben wel heel erg nieuwsgierig!
Fijne dagen!
Groetjes Heidy

Lenie Hempen zei

Hoi Arjette

Gefeliciteerd.
Wat super leuk.
Ik wens je hele fijne feestdagen.
En een gelukkig,maar vooral een gezond 2012 toe.

Gr leny Hempen

Manuela zei

Congratulations! Thanks for leaving such nice comments on my blog and I want to wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
Hugs, Manuela

Irene zei

Proficiat meis, je kaart was ook super mooi dus helemaal verdient!!!! (Heb je mijn blog al bekeken vandaag, ik wilde je niet voor de voeten lopen met hetzelfrde plaatje dus heb gewacht met plaatsen, lol!!!!)
Ga je een DT versterken in het nieuwe jaar????? Balen dat we zo lang moeten wachten, hihihi!!!

Liefs, Irene

Aletta zei

Gefeliciflapstaart met je prijs, superleuk.

En je maakt ons allemaal wel nieuwsgierig hoor wat je voor leuks te melden heb volgend jaar..

Groetjes Aletta

Corrie zei

Hey super zeg....Gefeliciteerd!!!!
Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwtje

Groetjes Corrie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Arjette,

Wat leuk dat je gewonnen hebt met je ontzettend leuke kaart. Een tijdje niet op je blog geweest en dit dus gemist. Vervelend ...het plaatsen van dit bericht gaat een beetje moeilijk. Komt in gedeeltes?? Ik vind je kaartje super. Leuk met dat verbandgaas erachter en dan die kleuren blauw en die sterren. Terecht verdiend.
Gezellige dagen en tot volgend jaar.
Groetjes Lida

Christa zei

Hoi Arjette , proficiat !! Jouw kaart was dan ook wel 1 van de mooiste die er tussen stond , vond ik. Zonder slijmerig te willen doen.... En wat ben ik benieuwd naar je nieuwtje !!!! Je bent vast ergens in een DT gevraagd.... Maar waar ?? Jij ook hele fijne dagen gewenst !! Christa.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Arjette. En ik wens jou en je familie fijne feestdagen en een super 2012 toe.
Groetjes van Jacqueline

inge zei

Gefeliciteerd Arjette, je hebt het verdiend!
Fijne dagen.

Groetjes Inge

Liberta zei

Gefeliciteerd Arjette. Helemaal leuk dat je de digi's gewonnen hebt.
Je maakt ons wel nieuwsgierig met je nieuwtje ben heel benieuwd wat je ons gaat vertellen.
Hele fijne dagen met je dierbaren.

Liefs, Lieb

Nicole zei

Proficiat Arjette!! Helemaal verdiend. Sjonge jij weet wel hoe je iemand nieuwsgierig kunt maken....haha!! Hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2012 gewenst. Liefs, Nicole

Bernadet zei

Tof dat je gewonnen hebt Arjette!!
Leuk hoor, mensen zo nieuwsgierig maken en dan niks vertellen.
Je kaartje viel vanmorgen trouwens ook in de bus. Bedankt hè!!

creacora zei

hoi Arjette dat stemmen heb ik effe gemist ben ook niet veel op blogs geweest anders had ik zeker voor je gestemd hoor ,en wat is dat voor nieuws je maakt me nieuwschierig meis ..maar ik begrijp dat je nog niks gaat vertellen helaas hihi

Fijne feestdagen !!! Groetjes Cora

Ans zei

Super 3 mooie digi,s, graag gedaan en ik kijk uit naar de mooie kaarten die je ermee gaat maken.

Nieuwsgierig dat ik ben en dan nog zo lang moeten wachten, zucht.

Hele fijne dagen.

Liefs Ans

Marlies zei

Gefeliciteerd Arjette, je kaart was ook de mooiste! Ik ben ook heel nieuwsgierig en denk ook aan een DT erbij????
groetjes, Marlies

Alina zei

gefeliciteerd, Arjette, geniet ervan en veel plezier met de nieuwe digi's!
hele fijne kerstdagen!
groetjes, Alina

Ans S. zei

Gefeliciteerd, Arjette je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt.
Fijne feestdagen.

Groetjes Ans