blog lay out

zondag 8 januari 2012

We gaan weer van start!!!

Hoi hoi,


Na een vakantie van een paar weken gaan we weer fris van start bij Kenny K's Krafty Girlz!! Vandaag is het thema: iets nieuws. Dat kan van alles zijn, ook nieuwe digi's.... ik heb Sexy Cupid gebruikt voor mijn kaartje, is die niet leuk?? Ik heb de digi ingekleurd met copics. Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey - Bittersweet. Daar heb ik ook de fotohoekjes uitgestanst. Het hart is een doily van Cheery Lynn, de losse hartjes zijn dus eigenlijk "afval" maar vond het zo wel leuk om om die dige heen te plakken. Nog een stukje filmstrip erachter en verder heb ik er eigenlijk niet zo veel aan gedaan omdat ik het papier al druk genoeg vind.... beetje kaal voor mijn doen misschien.........
We starten vandaag ook met nieuwe Design Team leden, ik mocht er gelukkig nog een half jaartje aan vast plakken en wilde dat natuurlijk graag!!! De andere dames hebben ook supermooie kaartjes gemaakt, ga maar eens kijken als je tijd hebt.
De sponsoren van deze challenge zijn uiteraard KennyK met 5 digi's (maarje moet wel een KennyK digi/stempel gebruiken om voor de prijzen in aanmerking te komen hoor!)
En Crafty Ribbons maar wat die sponsort is mij nu (zaterdagavond, want ik zet dit berichtje alvast in mijn blog, morgen geen tijd..... leuk: reunie van ons kinderkoor/jeugdkoor van zo'n 25 -30 jaar geleden.....) nog niet helemaal duidelijk, dat ga ik vanmiddag aanpassen.



Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden, later vandaag kom ik met nog een kaartje!
Fijne zondag verder!!!

groetjes Arjette.

31 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Arjette, leuke digi en mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Hallo Arjette,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuke digi.

Liefs Marjon

Jolanda de Ronde zei

Sapperderflap Arjette wat een gaaf kaartje.... en die digi is echt super leuk!

Groetjes,Jolanda

Anoniem zei

Mooie kaart en wat een gaaf afdrukje!

Groetjes Hélène

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze mooi digi.

Groetjes Astrid.

Angela zei

Schitterende kaart Arjette!!! Erg mooie kleuren en wat is die digi schattig!!!!
grt Angela

nicolet zei

Ooh het is een schitterend kaartje geworden Arjette!
Groetjes Nicolet

Tinie zei

Wauwww deze dame spettert er van af, geweldig ingekleurd en een prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Maris zei

hele stoere ,leuke kaart

Anoniem zei

Wooow, a really gorgeous card, love the colors you've used and fantastic details :)
Hugs Lilli xx

Gretha zei

Gave kaart zeg en prachtige kleuren heb je gebruikt. Dat hartje maakt het helemaal af.
Groetjes Gretha

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super mooie kaart! Helemaal toppie!
Groetjes Jolanda.

Nicole zei

Wow Arjette, wat een stoere chick!! Geweldige kaart. Idd leuk om die "afval"hartjes zo te gebruiken. Enne ik zit nog op mijn stoel hoor, kon me nog net vasthouden, haha!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat een leuke digi! En wat hem je haar mooi ingekleurd. En die kleine "afvalhartjes" staan er juist heel leuk bij.
Groetjes Marianne

Bea zei

Your card is gorgeous! Love your coloring and the details.

Hhug from Beate

Corrie zei

Wauwww Arjette
Wat een stoere Valentijnskaart!
geweldig mooie Digi

Groetjes Corrie

Christa zei

Hoi Arjette , ik vind het een hele gave kaart !! Wat een gewaagde stempel..... Rood is mijn favoriete kleur , dus het papier en de kleuren vind ik helemaal top. Veel plezier met de reunie !! Christa.

Irene zei

Super leuke kaart en die digi is weer een echte gewaagde Kenny K-creatie die je schitterend hebt ingekleurd!
Veel plezier, nu weet ik waar het zingen bij jou vandaan komt!

Irene

Tineke zei

Wat weer een supergaaf kaartje Arjette, mooie kleuren en een leuke digi!

Groetjes Tineke

Wenda zei

Schitterende kaart weer Arjette.

Liefs wenda

Lenie Hempen zei

Wat is ze gaaf Arjette.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Annette zei

Nou sexy is ze zeker. Zou een leuke mannenkaart zijn toch? zo'n sexy chick vinden ze altijd wel iets!
Prachtig gedaan zo in die warme kleur rood
xoxo Annette

Karin zei

Hi Arjette :-) you`ve made such a gorgeous card :-)Great coloring!
Hugs Karin

corryskaart zei

hoi arjette
je hebt er weer echt een schilderijtje van gemaakt met deze leuke digi en zo mooi gekleurd,TOP!
groetjes van corry

heidy zei

Geweldig kaartje Arjette,en di digi is zo gaaf!
Groetjes Heidy

*mieke* zei

Wauw...mooi! Romantisch door de kleuren en harten, maar ook heel erg stoer!
Groetjes Mieke

Christina C. zei

OMG....new Kenny girl images!!!!!!!!! This is totally stunning...it's a MUST HAVE!!!!!!!!!!!!!! You did an amazing job coloring this stunning image and now I have to SHOP!

Helen zei

WOW, wat een gaaf kaartje is dit. Helemaal super hoor!

Bella´s Bastelecke zei

This is such fun and so pretty!

Hugs
Judith

Lotta zei

Hi Arjette! I love your card! That Kenny K image is gorgeous and you have colored her to look even better! hugs Sandra