blog lay out

dinsdag 29 mei 2012

Nieuwe challenge Elke Kaart een Feestje: Proost

Oeps, helemaal vergeten dat het vandáág dinsdag is, ben altijd een beetje in de bonen met die extra zondagen..
Maar vandaag dus een nieuwe uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje: Proost!! Dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb:

Ik vond deze digi wel heel geschikt! Het is er eentje van KennyK, ingekleurd met m'n copics. Een neef van ons is ook druk met z'n examen bezig en als hij geslaagd is is deze kaart voor hem. Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey - Oxford, dat vond ik wel toepasselijk met dat wiskunde-achtig papier en die brilletjes en schoolboeken. De sterren heb ik gestempeld met een magnolia stempel met distress inkt en toen uitgesneden en verhoogd opgeplakt. De letters zijn van de Alfabet-box van Kars. Nog een jute touwtje er omheen en klaar.....
De sponsor deze week is Spelbinders


En de prijs liegt er niet om deze keer!! Ga maar eens kijken op het EKEF blog, daar zie je wat het precies is, zeker de moeite waard hoor!!!!
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden!
Vandaag heeft Laura haar laatste examen en dan heeft ze (als het goed gegaan is tenminste...) 3 maanden vakantie!!!!! Ze gaat zo nu en dan wel aan het werk hoor, anders duren die 3 maanden wel heel erg lang (ook voor moeders LOL).
Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:
Cards for men: congratulations
Nou, gezellige dag allemaal verder en tot de volgende blog!!

groetjes Arjette.

56 opmerkingen:

Irene zei

Ook ik was de tel even helemaal kwijt met al die lange weekenden en bijzondere dagen! Gelukkig merken we er niets van op je kaartje Arjette, het is enig en met dat papier wil ik ook iets gaan doen in deze super spannende tijd voor de afstudeerders en hun ouders!!

Liefs, Irene

Chantal zei

Ohhhh wauw Arjette, wat een superstoere kaart zeg! Ik zeg graag Cheers terug hoor! Lieve groetjes, Chantal

Gretha zei

Prachtige en stoere kaart Arjette.
Leuke kleuren en papier heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Riet zei

Wat een geweldige kaart Arjette.

Liefs Riet.

creacora zei

harstikke leuk deze kaart idd de mijne heeft al vakantie tijd voor een bijbaantje hihi

Groetjes Cora

JOKE zei

Ik heb altijd zoveel moeite met mannenkaarten en als ik deze dan zie...geweldig hoor!!!!
Liefs Joke

Kizzy zei

Wauww echt een gave mannenkaart Arjette, het papier is echt super leuk, de stempel ook en stoere details erbij.
Oh fijn dat Laura vandaag haar laatste examen doet, nu de resultaten nog en dan genieten van een welverdiende vakantie. Hihi 3 maand is inderdaad wel lang, voor moeder en dochter.
Liefs Kizzy

Liesbeth zei

Wat een leukerd is dit Arjette, en zo super geschikt voor iemand die een diploma heeft gehaald, gr. Liesbeth

Anneke. zei

Prachtige stoere kaart, Arjette. Stempel is ook heel grappig.
Ik ben ook in de war moet nu nog een blog bericht plaatsen.
Groetjes Anneke.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een geweldig kaartje heb je gemaakt. Snap wel dat je in de bonen bent haha. Ik heb ook het gevoel alsof het maandag is.
Groetjes Miranda

Samantha zei

Ach, ik stond vanochtend ook nog in de 'maandag' modus ;) hebben we allemaal weleens :)
Ik vind dit wel een hele geschikte stoere kaart, erg mooi!

Groetjes, Samantha

Lenie Hempen zei

Wat een super stoer kaartje Arjette.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

heidy zei

Super kaartje Arjette!
Groetjes Heidy

Corrie zei

Wat een leuke stoere kaart Arjette
Groetjes Corrie

Unknown zei

ik ben ook in de bonen met die dagen hahahah maar je kaart is zoooooooo leuk wat een leuke digi is dat zeker Kenny K die heeft ook van die super digies

Liefs Nellie

Jolanda zei

Arjette wat een prachtige bijdrage voor jullie challenge, hij is mooi geworden en ik hoop dat je hem kunt gebruiken als de uitslagen binnen zijn.

Marga50 zei

Hoi Arjette, een hele mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt. Groetjes en een fijne avond. Marga.

Aletta zei

Een geweldige stoere en leuke kaart is dit weer geworden.

Groetjes Aletta

Liz's creative corner zei

Hi hun, wow fab card! love the image, the papers go brill and love the string detail too, hugs Liz xx

corryskaart zei

hoi arjette
zeker een kaart om proost op te zeggen,erg leuk en toch wel stoer!
groetjes van corry

Tineke zei

Wauw wat een stoere kaart Arjette, vind hem schitterend gemaakt.

Groetjes Tineke

Ellen zei

Hij is zoooo leuk Arjette! Geweldige stempel!
Groetjes Ellen

Tineke van der Linden zei

Ik vind je kaart superleuk! Lekker stoer.
Hoop dat je 'em versturen kunt zodat je neef geslaagd is. Hilary is ook klaar en gaat vanaf ma. werken op het kantoor waar ze elke vakantie al werkt.
Groetjes Tineke

Jolanda Cuper zei

Wow wat een super sToere en prachtige kaart!
Groetjes Jolanda.

Marlies zei

Een hele mooie mannenkaart, leuk digi en geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat een leuk stoere kaart!! Echt een zeer toepasselijke stempel en leuk die houten letters!
groetjes Tinie

nicolet zei

Wat is ie weer stoer geworden Arjette!!
Groetjes Nicolet

Nicole zei

Wow, Arjette, wat een gave en stoere mannenkaart!! Nou duimen maar, dat je je kaartjes aan je neef en je dochter mag geven!! Bij mij mogen ze morgen voor het laatste examen aan de bak en dan ook 3 maanden vakantie!! (Ik had me vergist, lol, ik dacht dat ze donderdag de laatste hadden, hoe dom van mij hahaha!! Liefs, Nicole

Ans S. zei

Wat een leuke mannenkaart, lekker stoer.

Groetjes Ans

Bernadet zei

wat een geweldig stoere mannenkaart Arjette!!
Vind deze kleurtjes ook zo mooi!.
Gelukkig dat het er op zit voor Laura.

Geertje zei

Hij is weer super stoer!! Een geweldige kaart voor een geslaagde.
Ik duim voor je dochter hoor!!
Liefs Geertje

Tinie zei

Geweldig is je kaart weer Arjette!!!
De anderen zijn stuk voor stuk ook weer prachtig, altijd een feestje om op je blog langs te komen!!!

Groetjes Tinie

Liberta zei

Oh nu maar duimen voor je Laura en je neef.
Je kaart is een stoere kaart ik vind hem helemaal cool.
suc6 met de challenges.

Liefs, Lieb

Tiets zei

geweldig woter kaartje Arjette!!
liefs Tiets

Angela zei

Schitterende kaart Arjette!!! Echt dé kaart voor een 'graduate' (weet er geen nederlands woord voor; 'geslaagde' klinkt zo pijnlijk *lol*)
grt Angela

Crea Astrid zei

Wat een prachtige stoere kaart heb je gemaakt.

Groetjes Astrid.

Scrapcreaties Mirande zei

Dit is nog eens een echte stoere mannenkaart. Die kleuren, het papier en de stempel zo mooi allemaal bij elkaar. Schitterend vind ik je kaartje.
Groetjes Mirande

Karin zei

Wat een leuk, stoer kaartje Arjette!

Kjersti zei

Your card is awesome Arjette! The image is soo cool, and I love the papers you have used:)
Hugs Kjersti:)

Danoesja zei

Hoi Arjette

Wat een stoere kaart, De afdrukjes van Kenny K zijn echt heel mooi en velen geschikt voor mannenkaarten, nu maar hopen dat je hem mag versturen.

Lieve groetjes
Danoesja

Lia zei

Wat een lekkere stoere kaart heb je gemaakt, de houten letters zijn ook heel leuk, heb ze ook, nog niet gebruikt,
groetjes Lia

Alina zei

heel erg leuk geworden, Arjette!
groetjes, Alina

Mariken zei

Wat een gave, stoere kaart! Ik vind ' m erg leuk geworden!
Groetjes Mariken.

Mariken zei

Wat een gave, stoere kaart! Ik vind ' m erg leuk geworden!
Groetjes Mariken.

Christa zei

Hoi Arjette , erg gave Proost-kaart heb je gemaakt !! De afbeelding past er perfect bij ; net als het papier. Mooi bij elkaar uitgezocht. En zoals altijd heb je weer mooi gekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

Such a great Man card Arjette :-) I love the letters on the card but I dont know what it says, he he :-)
I really need to go and learn some foreign languages!
A truly stunning card, I love it
Hugs
Tasha
xxxxx

Mina zei

Im ususally like that on Fridays Arjette I always think they are Saturday lol...fantastic card and wow to your amazing colouring
Mina xxx

Kaartenkraam zei

Wat een leuke stoere mannenkaart!

groetjes van Ank

Maris zei

stoere gave kaart deze zeg, en je vorige magnolia vind ik ook heel lief xx

Pop's Cards zei

Morning sweetie, stunning work again, hugs Pops x x x

Teresa zei

Brilliant card Arjette, fantastic male card. thanks for stopping by my blog. Hope you have a great weekend, hugs Teresa xx

jolanda zei

leuke mannenkaart

Neltine zei

Heyyy die Arjette,

Bedankt voor de verjaardagswensen, ik was inderdaad jarig gister. Wat leuk dat je eraan dacht;)

Je mannenkaart hierboven is gigaleuk. Ik vind het altijd reuzelastig een leuke mannekaart maken, maar jij hebt me weer inspiratie gegeven hoor;) Die digi past er helemaal pcies bij!

Gigagrotegroetjes,
Neltine

* Üla * zei

Hele mooie en stoere kaart, Arjette.
groetjes Ula

Anoniem zei

Hoi Zus,

Echt leuk die kaart!!!
Nu moet hij wel even slagen!!

Liefs Joke

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Arjette
Wat een super kaart met een stoere man, (kerel)en een lekker pilsje, je hebt hele leuke kaarten op je blog staan, super, je hebt er een volger bij, leuk als je mij volgt.
gr Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com