blog lay out

zondag 5 mei 2013

50 jaar getrouwd

Hoi hoi,

vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor m'n oude buurtjes die 27 mei 50 jaar getrouwd zijn, dit is de kaart die ik voor hen gemaakt heb:


Bij de clubdag van de club van Tiets kregen we een prachtig pakket om mee te knutselen en daar was natuurlijk genoeg van over dus dat heb ik gebruikt voor deze kaart, ik vond de kleuren heel mooi bij het plaatje passen. Het papier is van Prima Marketing - Divine.
Het plaatje heb ik van internet geplukt, van iemands blog, ik ga nog even zoeken waar het precies vandaan komt en dan zal ik dat even linken. Het hart linksboven is een doohickey van Magnolia - So wrapped Lovely. De cirkel rechtsboven is gemaakt met een snijmal van Noor, daar op heb ik postzegels geplakt die je kan aanvragen op de club van Tiets maar dan moet je wél mee doen met de uitdaging van April/mei. Astrid heeft ze gemaakt en ik vind ze prachtig!!!! Linksonder heb ik de mal van Joy gebruikt Cutting & Embossing Perkament rol met daarop gestempeld de maand mei. De hartjes in de linker onderhoek heb ik gemaakt met een creatable van Marianne Design, is al een oudje maar hij blijft mooi vind ik..... De bloemetjes, het hart, de strik en de paperclip en kledinghanger kwamen ook uit het clubdag pakket. Onder de bloemen heb ik nog een vintage swirl gebruikt van Joy. Hier en daar heb ik ook het Shabby Embossing Enamel poeder gebruikt, wat is dat toch leuk spul!!! O ja, de zijkant van één van de scrappapiertjes heb ik gemaakt met een mal van Tim Holtz. De letters "50 jaar Hoera" heb ik gestempeld en uitgesneden. Alle randjes, ook van het scrappapier, heb ik bewerkt met distress inkt - Brushed Corduroy. Uiteraard zit er ook weer een stukje gaas achter het plaatje.
Ik hoop dat jullie m'n kaartje geslaagd vinden, hoop dat het bruidspaar er blij mee is...
Hier nog een foto die is genomen in het zonnetje:


Allemaal een fijne bevrijdingsdag verder en tot een volgende keer!!

groetjes Arjette.

31 opmerkingen:

Juanita zei

Hij is fantastisch romantisch!!!! Liefs juanita

Neline zei

Geweldig!! Wat een prachtige kaart, super romantisch!!
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wauwwwwwww prachtige kaart Arjette.! Vele leuke detail heb je gebruikt op je kaart. Fijne avond, groetjes Marga.

heidy zei

Prachtig Arjette!!
Groetjes Heidy

Hanny zei

Ik vind het een supermooie kaart, wat is er lekker veel te zien, zulke mooie kleuren en materialen heb je gebruikt. Prachtige stansen, kortom een juweeltje weer.
liefs Hanny♥

Janny zei

Wat heet geslaagd, ik vind hem schitterend prachtig papier en de details super, liefs Janny

Pouwla zei

Prachtige kaart Arjette!
Groetjes Pouwla.

Anoniem zei

Schitterende kaart Arjette! Alles past weer perfect bij elkaar, mooi!
Liefs, San

Nicole zei

WOW!!! Jij hebt je lekker uitgeleefd Arjette, wat een schitterende kaart met zoveel moois om naar te kijken. En je kunt maar op tijd zijn met je kaart, hihihih!! Liefs, Nicole

Corrie zei

Wauwww wat een schitterend kaartje Arjette, je blijft kijken er is zoveel moois op te zien

Groetjes Corrie

Petra zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt en helemaal in style, super romantisch.

Liefs,
Peet

Chantal zei

Heel iets anders, maar ooooooo nog steeds zoooo gaaf Arjette! Ik vind hem keigaaf!

Marianne zei

Ziet r weer beeldschoon uit Arjette.
Liefs, Marianne

Marlies zei

Een schitterende kaart Arjette! Prachtig gemaakt met mooie details, heel romantisch! groetjes, Marlies

Ilonka zei

Wat een supermooie kaart.

Groetjes Ilonka

corryskaart zei

Hoi arjette
Vind je kaart erg mooi geworden vintage en toch mooie zachte tinten
Groetjes
Corry

Angelique zei

Wauw wat een mooie kaart.
Super gemaakt.

Veel liefs Angelique

Sarah - Crea S zei

Ziet er weer leuk uit!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een schitterende kaart!!
Groetjes Tineke

Anke zei

Mooi Arjette. Ik heb ook nog een heleboel over. Heb je je project ook al af?
liefs Anke
(jammer dat ik je niet heb ontmoet op die dag!)

Agnes zei

Wow, wat een plaatje Arjette!
Super romantiach en past echt bij deze feestelijke en bijzondere gebeurtenis!
Je kaart gaat zeker te weten de show stelen de 27e !!
Groetjes, Agnes

Anneke zei

wow, wat een plaatje van een kaart.
zo mooi de bloemen toefjes en plaatje, alles past gewoon zo mooi.
groetjes van An

Tinie zei

Wowww wat een beauty zeg!!! Er valt zoveel te bekijken, super!!!

Groetjes Tinie

Maris zei

prachtiggggggggggg gemaakt echt heel mooi

Margreet zei

Hoi hoi arjette,
wat n super gave creatie heb je weer gemaakt meis. Mooi papier heb je ook gebruikt. Hier zullen je oude buurtjes vast blij mee zijn.
Groetjes margreet

Wendy Koorevaar zei

Hoi Hoi!

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

Je kaart is echt prachtig. Wat een romantisch geheel en zoveel mooie details. Echt een topper!

Liefs,
Wendy

Kjersti zei

A beautiful card with a gorgeous design Arjette!
Have a nice day!
Hugs Kjersti:)

Anita van Merode zei

Hallo Arjette,
prachtige kaarten , hier wil meer van blijven volgen! Vandaar ben ik,je volger geworden.
Groetjes Anita

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart Arjette, ik weet dat het heel wat voeten in de aarde heeft gehad, maar dan heb je ook wat hahahaha, ik vind hem helemaal geweldig !!

liefs Astrid

Danoesja zei

Hoi Arjette

Schitterend, er is zoveel mooi's op te zien.

Lieve groetjes
Danoesja

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Arjette!

Groetjes Ida