blog lay out

dinsdag 20 augustus 2013

Fijne verjaardag

Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje van mijn hand voor 't Scraphuis, een mannenkaart dit keer. Ik had van Jolanda het prachtige papier van Prima Marketing - Engraver Collection gehad, dat is écht heel mooi papier!!!! Dus lekker er mee aan de slag! 


Ik heb m'n Magnolia stempel uit de With Love serie ingekleurd met m'n twinkling H20's en met distress inkt. De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Heavenly white, china black, wintermist gray voor de schaduw en hot cinnamon voor het hartje. De schoenen, huid en haren heb ik met distress refills ingekleurd. De vlaggetjes en letters heb ik gemaakt met de joy mallen. De tekst is van een stempelset van Joy.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden! En als jullie wat zoeken en het niet kunnen vinden dan kan je Jolanda altijd even een mailtje sturen en gaat ze je helpen!
Fijne dag allemaal!!

groetjes Arjette.

20 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Wow Arjette! Wat een prachtige kaart is het geworden! Echt super met die kleurtjes en die klok, heerlijk!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Irene zei

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!

xx Irene

Bernadet zei

wowww Arjette, dit is echt een gave mannenkaart zeg.
Mooie kleurtjes, schitterende mallen en wat een leuke stempel!!

Scraptastische hobby zei

Hoi Arjette,
een super leuke kaart, en mooi dingen er op verwerkt! en super mooi paier.
Groetjes van Gerie

Karin zei

Prachtig kaartje Arjette, het papier is inderdaad erg mooi.
Gr. Karin

Hanny zei

Geweldig, echt een hele mooie kaart, de kleuren zijn perfect voor een man.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een supermooi kaartje.
Groetjes Miranda

Deborah zei

Wauw Arjette,
wat een prachtige kaart heb jij weer gemaakt! Alles past zo mooi bij elkaar van kleur, super!
Jij bent er echt een krak in!
Liefs, Deborah

corryskaart zei

Hoi arjette
Vind je kaart gewoon super mooi geworden en ja Jolanda vind ik een heel tof mens en die verkoopt ook nog prachtige spullen!!!
Groetjes...corry

Diana zei

Geweldig Arjette!! Ik vind hem supergaaf!
Liefs, Diana.

Anoniem zei

Prachtige kaart Arjette! Stijlvol en super leuk met de Magnolia stempel!
Liefs, San

Petra zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt mooi die bruin tinten.

Liefs,
Petra

Anke zei

Ooh wat een leukerd. Heel mooi papier inderdaad
liefs Anke

Corrie zei

wat een super gaaf kaartje Arjette
groetjes Corrie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Arjette,

Ik zag een leuke kaart bij jou staan en dacht ga even een kijkje nemen. Sinds ik op fb zit en demonstratrice ben minder tijd. Een heel leuk kaartje en die klok erachter vind ik zo'n enig idee.
Trouwens mooi ingekleurd. Nog steeds met de copics?
Gezellige groetjes Lida

Tinie zei

Zo weer terug in blogland en wat heb je geweldige mooie kaarten gemaakt, dit is ook weer een beauty!!!

Heel fijn weekend en groetjes Tinie

Ju@nita zei

Welke man zou zo'n mooie uitziende kaart niet willen ontvangen?Ik vind het weer een toppertje Arjette en het is zo'n leuke stempel voor elke feest gelegenheid kan je deze gebruiken.

lieve groetjes Nit@

Nicole zei

Wow Arjette!! Wat onzettend gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Schitterende details. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Chantal zei

Ohhhh dit is werkelijk weer een schitterende kaart! Superssss mooi! Lieve groetjes, Chantal

Agnes zei

Tjee Arjette wat een gaaf mannenkaartje!
Ik zou Tilda nooit gebruiken voor een man, maak sowieso geen mannenkaarten :), maar door het gebruik van het schitterende papier is het echt een top geheel geworden!! Dikke complimenten!
Groetjes, Agnes